Plata și livrarea

CUM PLATESC?

MODALITATI DE PLATA

  • online, folosind datele cardului;
  • numerar sau cu cardul, la ridicarea comenzii din magazin;
  • numerar, la primirea comenzii;
  • transfer bancar - CONT IBAN: RO90RZBR0000060021332953.

Daca alegi sa platesti cu cardul, utilizam sistemul de plata online Card de Credit/Debit - procesator MobilPay (www.mobilpay.ro). Cardurile acceptate sunt Mastercard, Maestro, Visa si Visa Electron - orice model. Dupa finalizarea comenzii veti fi redirectionat automat pe o legatura securizata unde va trebui sa urmariti instructiunile primite. In momentul in care ati finalizat plata, atat noi cat si dumneavoastra, primiti o notificare pe adresa de email (lipsa acestei notificari de la MobilPay indica faptul ca tranzactia nu s-a finalizat cu succes).

Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverul MobilPay. MaiMultDecatUnDulce.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detaliu referitor la cardul dumneavoastra. Tranzactia dumneavoastra prin sistemul MobilPay va aparea pe extrasul de cont cu denumirea MobilPay / Netopia.

Pentru plata prin transfer bancar (pentru clientii nostri persoane juridice), aceasta se va face conform facturii primite prin e-mail. Comanda va fi procesata imediat ce vom avea confirmarea platii.

Confirmarea unei comenzi implică o acceptare completă a termenilor şi condiţiilor menţionate în acest document. Acceptarea comenzii e considerată finalizată atunci când există o confirmare electronică (e-mail) din partea companiei către Cumpărător, conform căreia comandă a fost verificată şi urmează să intre în procesul de livrare, fără a necesita o confirmare de primire din partea cumpărătorului. Confirmarea se face electronic (e-mail) după pregătirea comenzii.

CARE ESTE COMANDA MINIMA PENTRU LIVRARE?

Pentru comenzile cu valoare mai mica de 100 RON, ridicarea comenzii se va face din locatii noastre, disponibile AICI.

Pentru comenzile cu valoare mai mare de 100 RON, se percepe o taxă de livrare, conform tarifelor și zonelor de mai jos:

  • Chiajna - Taxa de livrare: 22 lei
  • Sector 1 - Taxa de livrare: 32 lei
  • Sector 2 - Taxa de livrare: 32 lei
  • Sector 3 - Taxa de livrare: 22 lei
  • Sector 4 - Taxa de livrare: 22 lei
  • Sector 5 - Taxa de livrare: 22 lei
  • Sector 6 - Taxa de livrare: 22 lei
  • Pentru alte zone din Ilfov - contactați-ne telefonic.

CU CAT TIMP INAINTE TREBUIE SA PLASEZ COMANDA?

Comanda pot fi onorate astfel:

  • daca plasarea comenzii se face pana in ora 17:00, aceasta va putea fi ridicata/livrata, incepand cu ora 16:00 a zilei urmatoare
    (ex: comanda plasata luni, la ora 15:00 -> ridicarea se face marti, incepand cu ora 16:00)
  • daca plasarea comenzii se face după ora 17:00, aceasta va putea fi ridicata/livrata, dupa 2 zile, incepand cu ora 16:00
    (ex: comanda plasata luni, la ora 18:00 -> ridicarea se face miercuri, incepand cu ora 16:00)
  • 48-72h - pentru produsele personalizate (prajituri si torturi aniversare personalizate cu poza comestibila sau decoruri minimale);
  • 4-5 zile - pentru torturi ce implica figurine decorative;
  • 7 zile - produse pentru evenimente mari (nunti, botezuri, candy-bar).

CARE ESTE PROGRAMUL PENTRU PRELUARE COMENZI?

Zilnic, 09:00-20:00

CARE ESTE PROGRAMUL DE LIVRARE?

Zilnic, 10:00-20:00, in unul dintre intervalele 10:00-12:00, 12:00-14:00, 14:00-16:00, 16:00-18:00, 18:00-20:00.

In cazul zilelor (perioadelor) cu un numar foarte mare de comenzi: 7 ianuarie (Sf.Ioan), 14 februarie (Ziua Indragostitilor), 1 martie (Ziua Martisorului), 8 martie (Ziua Femeii), 16-18 aprilie si vinerea inainte de Pasti, 21 mai (Sf. Elena), 15 august (Sf. Maria), 30 august (Sf. Alexandru), 8 noiembrie (Sf. Mihail si Gavril), 30 noiembrie (Sf. Andrei), 6 Decembrie (Mos Nicolae), zilele din saptamana 18-24 Decembrie, 30-31 Decembrie, Maimultdecatundulce.ro isi rezerva dreptul de a nu asigura transportul comenzilor.

In cazul in care capacitatea noastra de transport sau de productie este ocupata in totalitate, veti fi contactat de operatorul nostru pentru a incerca reprogramarea comenzii. Daca nu sunteti de acord cu reprogramarea, comanda va fi anulata, iar daca ati efectuat deja plata, banii va vor fi returnati integral in cont, in termen de 3 zile.

In cazul in care conditiile meteo sau traficul ingreuneaza livrarea la timp a comenzii, Maimultdecatundulce.ro isi rezerva dreptul sa modifice timpul de livrare, pentru care veti fi infomat.

IN CAT TIMP ESTE PRELUATA COMANDA?

Timp maxim de asteptare: 12h

Dragii nostri pofticiosi, ne cerem scuze anticipat pentru cazuri in care va confruntati cu un timp de asteptare mai mare pentru preluarea comenzii dumneavoastra. Daca nu va este preluat apelul, lasati un mesaj pe WHATSAPP cu detaliile comenzii sau intrebarile dumneavoastra si cu siguranta vom reveni in cel mai scurt timp posibil, in functie de volumul de comenzi si fluxul de clienti.

Va promitem ca facem tot ce tine de noi! Va multumim ca sunteti intelegatori si ne acordati timpul necesar pentru a prelua comanda si a acorda atentie fiecaruia dintre voi!

CUM SUNT LIVRATE PRODUSELE?

Produsele sunt livrate in conditii optime, cu masini frigorifice, respectand toate normele de igiena si siguranta alimentara, cu masinile proprii sau prin intermediul partenerilor nostri.

DE MENTIONAT:
  • După două încercări de livrare nereuşite, efectuate de către noi sau firma de curierat parteneră, comanda dvs. va fi considerată anulată.
  • Ne rezervăm dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor pe contul cărora se înregistrează cel mult două comenzi a căror livrare nu a putut fi efectuată cu succes în decurs de o lună. În cazul în care cumpărătorul nu este găsit la adresa menţionată la plasarea comenzii, în intervalul orar menţionat, curierul va reveni încă o dată după contactarea cumpărătorului. În cazul în care nici la cea de-a două încercare de livrare cumpărătorul nu este găsit la adresa de livrare, comandă va fi anulată şi prezentul contract va fi considerat anulat.
  • Nu raspundem de eventuale întârzieri datorate firmei de curierat şi nu ne asumă eventuale probleme datorate procesului de livrare a produselor. Ne rezervam dreptul de a decala toate aceste termene pe o perioadă determinată, prin notificarea prealabilă a potenţialilor consumatori.